torsdag 16 juni 2011

En grönis i en ny värld!


Hejsan!
Hanna heter jag och jag är en nybörjare både i bloggvärlden och i bakvärlden. Men jag tycker att båda är roligt och spännande så varför inte försöka själv! Jag har börjat att baka tårtor sen jag blev mamma, för ca 6 månader sedan. Jag fick för mig att jag skulle baka doptårtan till min dotters dop och då var det bara att börja att träna! Jag blev "biten" på detta, så sen dess har jag hittat massa olika anledningar till att baka tårta! I början så såg dom väl si sådär ut, men övning ger färdighet som man brukar säga!
/Hanna 
Den första träningstårtan till dopet
                                                       
                                                       Den andra träningstårtan
                                                        
                                                         Såhär blev doptårtan tillslut









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar