tisdag 30 augusti 2011

Tårta med hjärtan till mammas bvcträff

Ikväll har mamma bjudit hem sin bvcgrupp på middag. Denna grupp har träffats sen jag var en månad gammal, så i år har dom 25 års jubileum. Samtalsämnena har ändrats genom åren, från barnens första smakportioner till hur det är att vara farmor eller mormor. Detta ska firas med en tårta som har alla barnens initialer på! Tårtan innehåller ljusa bottnar med Marabomoussé och Daimglasscremé. Spacklad med glasscremé, täckt och dekorerad med sugarpaste. 





Jag önskar mammorna en trevlig kväll och jag hoppas att tårtan ska smaka! 

4 kommentarer:

  1. Stiligt! Fula, men rätt goda och oftast nyttiga, efterrätter kan du hitta på min blogg.Kul att du har en blogg.

    SvaraRadera
  2. Så fin !!
    Hur får du Sp´n så fin och glansig ?

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Det glansiga tror jag att mitt kylskåp bidrar till. Så jag har inte gjort något medvetet så att den ska bli glansig.

    SvaraRadera
  4. Mums,tårtan var jätte god!!

    Kram mamma

    SvaraRadera