söndag 25 december 2011

Sonja 1 år!!!

Idag fyller min stora tjej 1 år! Vi har haft kalas för henne hos farmor, eftersom vi är uppe i Luleå och har firat jul. Det känns konstigt att det redan har gått ett helt år sen hon kom, men vilket fantastiskt år det har varit! Jag fick göra en annan variant av tårta  till Sonja eftersom jag fortfarande har en gipsad hand. Så det fick helt enkelt bli en "enhands tårta". 

Grattis Sonja bus!!!




Tårtan innehöll: Ljusa bottnar med maraboganache och jordgubbsmouse. Spacklad med chokladgrädde, dekorerad med fingers, jordgubbar och sugarpaste.  

4 kommentarer:

  1. Gipsad hand? Vad har du gjort, åkt skidor? Jättefin tårta som vanligt. Gratta Sonja!
    Kram Ida och Svea

    SvaraRadera
  2. Det hände en olycka på jobbet, så jag har två veckor kvar med gips. Tack så mycket, man fick använda sin fantasi att komma på ett annat sätt att dekorera tårtan när jag bara hade en hand att använda. Sonja tackar.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tårtan blev ju jättefin och säkert jätte god!
    Kram mamma<3

    SvaraRadera