fredag 4 maj 2012

Kizztårta till Rasmus!

En rolig beställning fick jag av Rasmus mamma Sofia. Rasmus fyller 8 år och han har bjudit sina kompisar på ett ett hård rockskalas. Favorit bandet är Kizz, så då fick det självklart inspirera dekoren på tårtan. Hoppas att kalaset blir en succe! 




 Nu har jag spacklat några tårtor med smörcreme och jag tycker att resultaten blir bra. det är lite svårare att få en jämn och slät yta, men tårtorna svettas inte lika mycket!   
Tårtan innehåller; Ljusa bottnar med jordgubsmousse och maraboganache. Spacklad med vaniljsmörcreme, täckt och dekorerad med sugarpaste och marsipan. 

2 kommentarer:

  1. Går det att beställa tårtor av dig? Hur når man dig iså fall? Vad har du för priser?
    MVH Malin

    SvaraRadera
  2. Du kan nå mig på hanna.rutgersson@spray.se! Jag tar gärna beställningar!

    SvaraRadera